Gratis verzending, 14 dagen Gratis retourneren, één Gratis hervulring.
0

Je winkelmandje is leeg

Verzendingsinfo

IK HEB NET EEN BESTELLING GEPLAATST, WANNEER WORDT HET VERZONDEN?

Ons doel is om jullie de beste verzendmogelijkheden te bieden, ongeacht waar je woont. Elke maand leveren we aan honderden klanten over de hele wereld, dit geeft ons de mogelijkheid om te allen tijde het hoogste niveau van responsiviteit te kunnen bieden.

Het tijdsbestek voor de levering van bestellingen is verdeeld in twee delen:

  • Verwerkingstijd: Orderverificatie, maatwerk, kwaliteitscontrole en verpakking. Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons Fulfillment Centre in Bulgarije. Dit product wordt op bestelling gemaakt en duurt meestal 1-2 dagen om te produceren. Na deze tijd wordt jouw bestelling verzonden.
  • Verzendtijd: Dit heeft betrekking op de tijd die nodig is voor het verzenden van de artikelen van ons magazijn naar de bestemming. Na de verwerking en het verlaten van het magazijn duurt het meestal 1 tot 3 dagen voor de artikelen om op hun bestemming in Europa aan te komen.

Er zijn omstandigheden die wij niet onder controle hebben (natuurrampen, vakantie, weer, enz.) en die kunnen leiden tot uitstel van de verzending. Hoewel de meeste pakketten op tijd aankomen, kunnen er omstandigheden en vertragingen zijn die onze vervoerders kunnen ondervinden. Om deze reden garanderen wij niet de exacte levertijd; de leveringskwestie is de verantwoordelijkheid van de hiervoor aangestelde verzendingsdienst.

KRIJG IK EEN TRACKING NUMMER?
Wij bieden tracking aan voor elke bestelling. De tracking zal beschikbaar zijn zodra jouw product is verzonden.

Wanneer je jouw trackingnummer ontvangt en je hulp nodig hebt bij het traceren van jouw bestelling kan je ons een e-mail sturen op: contact@townew.be

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
U kunt uw bestelling zonder boete annuleren! Je moet je bestelling 24 uur na het aanmaken ervan annuleren om de annulering te kunnen toepassen. Als het artikel al is verzonden, kunt u een e-mail sturen naar: contact@townew.be. Het enige wat u hoeft te doen is ons een e-mail te sturen met als onderwerp "ANNULEREN".

IK HEB EEN VERKEERD ADRES INGEVULD!
Als je jouw adres verkeerd hebt gespeld of automatisch hebt ingevuld, antwoord dan gewoon op jouw orderbevestigingsmail en geef ons de juiste informatie. Breng ons onmiddellijk op de hoogte via e-mail op contact@townew.be. Als het adres verkeerd is, kunnen we dit binnen de 24 uur nog corrigeren.

MIJN ARTIKEL IS BESCHADIGD AANGEKOMEN
We versturen elk item met extra vulling. Desondanks melden ongeveer 1 op 1000 van onze klanten dat producten beschadigd aankomt als gevolg van een verkeerde behandeling door de postservice.

Als dit met jou gebeurt, neem dan contact met ons op via: contact@townew.be met:
- Jouw ordernummer.
- Een foto van het beschadigde product.
Eenmaal ontvangen, sturen we je graag een nieuwe prullenbak, volledig gratis toe.
 
 
IK HEB EEN VRAAG DIE NIET WERD BEANTWOORD, KUNT U ALSTUBLIEFT HELPEN?

Als het ons nog steeds niet gelukt is om jouw vraag te beantwoorden, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om binnen 24 uur te antwoorden.